Bo Plato

Läste idag på Schackförbundets hemsida att Bo Plato har gått bort.  Det väckte många tankar inom mig. Bo Plato var en fantastisk person och hur kan man egentligen beskriva honom.. 
 
På den tiden jag spelade Schack-SM regelbundet, tillsammans med min dåvarande sambo, kände jag att det det fanns inget Schack-SM utan Bo Plato som publik..  Han fanns alltid där ! 
 
Intresserad, engagerad och med sin kärlek till schacket. 
 
Ett tag brevväxlade vi  - på den tiden fanns det inget email - och hans brev var alltid så innehållsrika färgade av den kunniga skribent han var. 
 
Jag gjorde ett uppehåll med schack under några år  och vi tappade kontakten.  Förra året började jag fundera över Bo och jag läste om hans åttioårsdag på Hässleholms schackklubb hemsida på Facebook. 
 
Jag tänkte då att det skulle vara roligt att ta kontakt igen men det blev bara en tanke.  Så synd och ibland måste man handla fort och inte låta allting stanna vid en tanke.. Viktig lärdom. 
 
Bo Plato var som sagt en mycket speciell person som jag verkligen kommer att minnas! 
7 kommentarer
Elliottlic

Vrlo je jednostavno kupiti automobil na nasoj trap stranici [url=https://wannabuycar.com]https://wannabuycar.com[/url]. Imamo neporecive prednosti u odnosu na trzista automobila i druge web stranice koje postupak kupnje automobila mogu uciniti sto ugodnijim:
- lako i brzo pretrazivanje automobila u gradovima;
- najave o kupnji automobila s opseznim opisom;
- kvalitetna usluga i korisnicka podrska;
- automobil od vlasnika, a ne od preprodavaca.

boiff

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/ycd2cysa

Apartment On Dwarka Expressway

Pretty! This was an incredibly wonderful article. Thanks for supplying this info.

slot online deposit pulsa

Great weblog here! Also your web site quite a bit up fast!
What host are you the use of? Can I get your affiliate hyperlink in your host?

I desire my web site loaded up as fast as yours lol

Sv388

Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next write ups thanks once again.

cydia

Yes! Finally something about cydia.

ruang operasi ultraclean adalah

Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post.
I'll definitely comeback.